Podpora klientů

Zvládat svoji každodenní práci bývá mnohdy velmi náročné. Pokud se k tomuto přidá problém s informačním systémem, který nepracuje tak, jak byste chtěli nebo si přály, tak se mnohdy stane to, že rezignujete a nejraději byste se vrátili k evidenci do Excelu nebo na papír. A přitom stačí tak málo! Mít oporu ve svém partnerovi, který Vám dodává podporu informačního systému.

V rámci podpory našich klientů preferujeme osobní setkání, live meetingy formou aplikací Lync, a Skype nebo telefonní hovor. K tomuto máme uzpůsobeny také naše servisní smlouvy. Přidáme-li k tomu službu HOT-LINE, kdy začínáme Váš problém řešit okamžitě, tak se Váš pohled na informační systém rázem změní.

Na pravidelných konzultačních schůzkách s klienty řešíme optimalizaci jejich práce v systému, rozvíjíme systém dále dle jeho představ a našeho dlouholetého know-how. 

HOT-LINE | Okamžitá podpora

Pro klienty nabízíme také možnosti podpory formou "HOT-LINE".

Co to znamená? Máte-li dotaz, potřebujete-li poradit s nastavením nebo máte problém s Vašim informačním systémem a potřebujete ho řešit okamžitě, zvednete telefon, zavoláte na naši hot-line linku a okamžitě se Vám začne věnovat jeden z našich odborníků. Problém je řešen okamžitě v reálném čase. Vyžaduje-li problém delší řešení (hlubší analýzu, zásah do programu apod.), je tento požadavek řešen přednostně.

Naši odborníci se vždy v průběhu telefonátu snaží vyhledat nejrychlejší řešení problému tak, aby uživatel mohl dále pokračovat ve své práci. 

Služba HOT-LINE je součástí servisní smlouvy Green, ale lze ji objednat i samostatně. 

V rámci spolupráce s našimi klienty nabízíme tři základní servisní smlouvy. Podpis servisní smlouvy pro klienta znamená vstup do rodiny Navitec. Klient, který je součástí rodiny dostává péči, kterou si rodina zaslouží.

Výhody pro klienty se servisní smlouvou

Podporované produkty

  • Garance dostupnosti v rámci servisních hodin
  • Dynamický ceník
  • Preference osobního jednání
  • Možnosti konzultací formou hot-line (nečekáte, voláte..my řešíme)
  • Komunikace s uživatelem v "jazyku" uživatele
  • Pravidelná revize spokojenosti zákazníka
  • Uživatelské dokumentace na jednom místě
  • Videomanuály
  • On-line workshopy s uživateli zákazníka
  • Pravidelné vyhodnocovací schůzky s vedením zákazníka na vyhodnocení efektivnosti spolupráce
  • Předávání vedení společnosti zpětné vazby od uživatelů a náměty na rozvoj
  • A mnoho dalších..
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Microsoft SharePoint
  • Business Inteligence
  • Microsoft SQL server
  • Datové sklady
  • Webové služby napojené na produkty výše
  • Datové můstky na aplikace třetích stran

Varianty servisních smluv

Orange
Blue
Green

Je určena pro nenáročné zákazníky, kteří však potřebují mít oporu ve svém partnerovi, který jim poskytuje podporu  informačních systémů

Je určena pro zákazníky, kteří vyžadují pravidelnou podporu informačních systémů a rychlé reakční doby

Je určena pro nejnáročnější zákazníky, kteří berou rychlou reakční dobu jako samozřejmost, ale vyžadují také pravidelné  vzdělávání a rozvoj informačních systémů

Správa požadavků formou help desku

  • Efektivní řízení všech požadavků
  • Správa požadavků přes webové rozhraní, přístup odkudkoli
  • Přizpůsobeno pro použití z mobilních telefonů, tabletů
  • Uchování kompletní historie komunikace (nelze mazat)
  • Veškerá dokumentace na jednom místě

Při řádné úhradě BREP poskytujeme potřebné legislativní změny ZDARMA

Správa požadavků formou help desku

  • Efektivní řízení všech požadavků
  • Správa požadavků přes webové rozhraní, přístup odkudkoli
  • Přizpůsobeno pro použití z mobilních telefonů, tabletů
  • Uchování kompletní historie komunikace (nelze mazat)
  • Veškerá dokumentace na jednom místě

Správa a údržba SQL serveru

  • Správa plánovaných úloh
  • Zálohy a obnovy databáze
  • Správa uživatelů a rolí
  • Reindexace klíčů databáze
  • V případě nevyužití možno vyměnit za 2 předplacené hodiny

Možnost předplacení měsíčních hodin za zvýhodněnou sazbu

  • Čím více hodin si koupíte tím výhodnější máte základní hodinovou sazbu

Při řádné úhradě BREP poskytujeme potřebné legislativní změny ZDARMA

Správa požadavků formou help desku

  • Efektivní řízení všech požadavků
  • Správa požadavků přes webové rozhraní, přístup odkudkoli
  • Přizpůsobeno pro použití z mobilních telefonů, tabletů
  • Uchování kompletní historie komunikace (nelze mazat)
  • Veškerá dokumentace na jednom místě

Správa a údržba SQL serveru

  • Správa plánovaných úloh
  • Zálohy a obnovy databáze
  • Správa uživatelů a rolí
  • Reindexace klíčů databáze
  • V případě nevyužití možno vyměnit za 2 předplacené hodiny

Možnost předplacení měsíčních hodin za zvýhodněnou sazbu

  • Čím více hodin si koupíte tím výhodnější máte základní hodinovou sazbu

Podpora formou hot-line

  • Možnost řešení urgentních požadavků online s konzultantem (2 hod./měsíc zdarma)

ZDARMA 8 hodin konzultační návštěva pracovníka 1x za měsíc ve stanovený termín

  • Konzultační návštěva zahrnuje řešení libovolných požadavků na místě u Vašich zaměstnanců
  • Rozsah konzultační návštěvy je 8 hodin
  • Za tuto konzultační návštěvu nejsou účtovány ani cestovní náklady

Při řádné úhradě BREP poskytujeme potřebné legislativní změny ZDARMA