Novinky v Microsoft Dynamics NAV 2015

Podnikový informační systém Microsoft Dynamics NAV je systém pro řízení firmy, který se snadno implementuje a používá. Zároveň je dostatečnou oporou pro všechny vaše obchodní ambice.

Rychlejší implementace
Implementace  RapidStart
Upgrade RapidStart  – Programový kód
Upgrade RapidStart – Data
Snažší používání
Prostředí pro mobilní zařízení
Vylepšení uživatelského komfortu
Zjednodušení práce
Integrace Office 365
Sestavy dokumentů
Další vylepšení
Řízení hotovosti
Microsoft Social Listening

Implementace s RapidStart

Implementace a upgrade RapidStart Microsoft Dynamics NAV 2015 nabízí vylepšenou sadu nástrojů pro upgrade, která partnerům pomáhá významně snižovat časovou náročnost a náklady na upgrade zákaznických implementací na aktuální verzi řešení Microsoft Dynamics NAV. Služba implementace RapidStart plní potřeby partnerů společnosti Microsoft zodpovědných za vytváření, nastavování a inicializaci nových instalací řešení Microsoft Dynamics NAV.

Microsoft Dynamics NAV pro tablety

Microsoft Dynamics NAV pro tablety a prostředí optimalizované pro dotykové ovládání umožňuje malým a středním firmám pracovat a využívat data kdekoli a na libovolném zařízení. Pro tuto verzi jsou v obchodech s aplikacemi pro Windows, Apple, a Google nově k dispozici tabletové aplikace pro Microsoft Dynamics NAV.

Vylepšení uživatelského komfortu

Důležité informace jsou nyní k dispozici na personalizovaných domovských stránkách. Jednotliví uživatelé tak mají přehled o důležitých obchodních datech a klíčových ukazatelích výkonu firmy. Propracované barevné rozlišení a neustále aktualizovaná data na řídicích panelech usnadňují uživatelům rozhodování o prioritách úkolů a přispívají k vyšší produktivitě. V závislosti na nastavení oprávnění se zobrazují uživateli jen relevantní informace přímo pro jeho konkrétní pracovní roli, čímž se dosahuje dalšího zvýšení produktivity.

Integrace s Office 365

Microsoft Dynamics NAV zajišťuje interoperabilitu se službami Office 365. Zákazníci se tak mohou snadno „zanořit“ hlouběji do svých dat, analyzovat je, sdílet a spolupracovat na nich s kolegy. Díky novým vylepšením, která činí používání řešení jednodušším a intuitivnějším, mohou zákazníci pracovat transparentně a snadno se všemi aplikacemi. Verze Microsoft Dynamics NAV 2015 se dále zaměřuje na optimalizaci cloudového nasazení v prostředí Microsoft Azure a na propojení se službami Office 365 s cílem dosáhnout snížení nákladů, zvýšení flexibility a zlepšení produktivity zaměstnanců. Mezi nová vylepšení patří: > Zjednodušené zasílání e-mailových zpráv pomocí protokolu SMTP v rámci služeb Office 365 >  Přihlašování ke klientovi Microsoft Dynamics NAV pro Windows pomocí účtu pro služby Office 365.

Zjednodušení práce

Další zjednodušení je cestou k řešením s ještě více intuitivním uživatelským prostředím. Může jít třeba o základní prodejní a nákupní scénáře v malých firmách.

Řízení hotovosti

Díky novým funkcím pro elektronické platby a automatické párování plateb Microsoft Dynamics NAV 2015 pomáhá zákazníkům rychleji kontrolovat přijaté platby a šetřit čas potřebný pro řízení hotovostních toků. Mezi tato vylepšení patří nová služba Bank Data Conversion Service v prostředí Microsoft Azure od společnosti AMC Consult A/S, která umožňuje automatické zpracování elektronických plateb, párování plateb a správu bankovních účtů přímo v řešení Microsoft Dynamics NAV.
 
Integrace bankovních služeb – jednoduchá a jednotná služba bez hranic
Díky nové funkci Bank Data Conversion Service mohou uživatelé své elektronické výpisy z bankovních účtů převádět na data, která je možné importovat do řešení Microsoft Dynamics NAV. Podobně také mohou exportovat platební informace do elektronických platebních příkazů ve formátu požadovaném jejich bankou. Microsoft Dynamics NAV 2015 podporuje elektronickou komunikaci s významnými bankami ve více než 25 zemích.
 
Příchozí a odchozí bankovní platby – rychlá a spolehlivá automatická evidence
Nová funkce nazvaná Deníky odsouhlasení plateb umožňuje importovat data o bankovních transakcích a automaticky je párovat s otevřenými položkami představujícími doklady zákazníků a dodavatelů. Mezi její výhody patří pokročilé párování záznamů, výkonné kontrolní nástroje, možnost volně stanovit toleranci pro shodu plateb a měnit obecný algoritmus pro vyhledávání shodných položek.
 
Vytváření a správa elektronických plateb – více informací a vyšší kontrola
Vylepšení v Deníku plateb a Registrech převodu kreditu zajišťují vyšší kontrolu nad procesy vytváření a exportu plateb a také umožňují sledovat historii plateb. Uživatelé, kteří nechtějí zaúčtovávat platby dříve, než jsou zpracovány bankou, mohou nyní efektivněji určovat, které dodavatelské faktury mají být uhrazeny, a vyhnout se chybným nebo duplicitním platbám. Informace o předešlých exportovaných platbách také usnadňují částečné úhrady. Další nová funkce umožňuje vytvářet platby, u kterých se datum zpracování v bance automaticky vypočítává podle data splatnosti odpovídajícího dokladu.

Sestavy dokumentů

Významně zjednodušený vzhled a příprava faktur vychází z nového propojení s aplikací Microsoft Word. Ve verzi Microsoft Dynamics NAV 2015 je možné k úpravám dokladů používat Microsoft Word. Jedna sestava může nyní mít více rozložení. Náročnější uživatelé si nyní mohou sami vytvářet individualizované firemní šablony v aplikaci Microsoft Word, aniž by museli žádat o pomoc technického konzultanta.