
NavitecFlow | Elektronický obÄh dokladÅÆ
Chcete zbavit Vaši firmu zbyteÄného papírování? Probíhá Váš schvalovací proces složitÄ a s nejasným výsledkem? Pak je aplikace nFlow Åešením, které Vám může pomoci a výraznÄ zjednodušit papírování a obÄh dokumentÅÆ po firmÄ.
ā
Co je NavitecFlow a jak funguje?
-
je aplikace Åízení elektronického obÄhu dokladÅÆ napÅíÄ firmou.
-
je provozováno na platformÄ Microsoft Dynamics.
-
poskytuje vysokou stabilitu díky provozu v rámci jedné platformy.
-
udržuje své uživatele informované.
-
je možné parametrizovat dle konkrétních požadavkÅÆ zákazníka.
-
umožÅuje pÅímo uživateli tvoÅit vlastní work flow.
-
obsahuje schvalování:
-
Nákupní žádanky
-
Nákupní objednávky
-
Nákupní faktury
-
Nákupní dobropisy
-
Obchodní smlouvy
-
-
S využitím agendy došlých dokladÅÆ docílíte automatizace pÅíchozích e-mailÅÆ z doklady pÅímo do Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vaše fakturantka tak nebude muset pÅecházet mezi systémem a mailem, ale bude mít všechny potÅebné informace od dodavatelÅÆ na jednom místÄ.
-
V pÅípadÄ potÅeby klienta lze pÅipravit po pÅedchozí analýze individuální work flow.
ā
Nákupní žádanky
Nákupní žádanku může žadatel vytvoÅit na PC, mobilu, tabletu.
ā
Žadatel nemusí znát detaily nákupu (dodavatele, katalogové Äíslo apod.). StaÄí jen specifikace požadavku na nákup.
NákupÄí kompletuje žádanky a seskupuje podle dodavatele.
Schvalování probíhá formou notifikaÄních e-mailÅÆ odkudkoliv a komukoliv kdo se úÄastní schvalovacího procesu.
K žádance je možné pÅidat libovolné pÅílohy.

Nákupní objednávky
ā
Schvalování objednávek může probíhat samostatnÄ nebo ze žádanek.
ā
Objednávka se do schvalování odešle jedním klikem v Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Jednotlivý schvalovatelé spolu mohou o objednávce komunikovat v rámci nFlow.
Schvalovatelé i nákupÄí vidí celý proces schvalování a
-
kdo schvaloval
-
Kdo aktuálnÄ schvaluje
-
Kdo bude dále schvalovat
Schvalovací proces i stanoviska jsou evidovány v protokolu o schválení.
ā
SouÄástí schvalování jsou libovolné pÅílohy, které mohou schvalovatelé zobrazovat nebo pÅidávat.

Nákupní doklady od dodavatele
ā
nFlow umožÅuje schvalování dokladÅÆ zaslaných od dodavatele vÄetnÄ evidence došlých dokladÅÆ
-
Nákupní faktury
-
Nákupní dobropisy
-
Nákupní zálohy
ā
StaÄí si zajistit emailovou adresu na kterou budou dodavatelé posílat doklady a zbytek zajistí nFlow.
nFlow umožÅuje pÅedat PDF doklad k automatickému vytÄžení dat do služby Kofax.
Proces je automatizovaný. Vyžaduje jen revizi odpovÄdného zamÄstnance pÅed odesláním ke schválení.
Objednávka se do schvalování odešle jedním klikem v Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Jednotlivý schvalovatelé spolu mohou o objednávce komunikovat v rámci nFlow.
Schvalovatelé i nákupÄí vidí celý proces schvalování a informace kdo schvaloval, kdo aktuálnÄ schvaluje a kdo bude dále schvalovat.
Schvalovací proces i stanoviska jsou evidovány v protokolu o schválení.
SouÄástí schvalování jsou libovolné pÅílohy, které mohou schvalovatelé zobrazovat nebo pÅidávat.

Obchodní smlouvy
Týmové Åešení obchodních smluv.
ā
Od vzniku potÅeby na vytvoÅení nové smlouvy až po její finalizaci a podpis můžou úÄastníci týmovÄ pÅipravovat, editovat a revidovat smlouvu.
O evidenci verzí se stará pÅímo Microsoft Word
nFlow umožÅuje identifikaci týmu odpovÄdného za pÅípravu a akceptaci smlouvy.
