top of page
nFlow.png

NavitecFlow | Elektronický oběh dokladÅÆ 

Chcete zbavit Vaši firmu zbytečného papírování? Probíhá Váš schvalovací proces složitě a s nejasným výsledkem? Pak je aplikace nFlow řešením, které Vám může pomoci a výrazně zjednodušit papírování a oběh dokumentÅÆ po firmě.

​

Co je NavitecFlow a jak funguje?
  • je aplikace řízení elektronického oběhu dokladÅÆ napříč firmou.

  • je provozováno na platformě Microsoft Dynamics.

  • poskytuje vysokou stabilitu díky provozu v rámci jedné platformy.

  • udržuje své uživatele informované.

  • je možné parametrizovat dle konkrétních požadavkÅÆ zákazníka.

  • umožňuje přímo uživateli tvořit vlastní work flow.

  • obsahuje schvalování:

    • Nákupní žádanky

    • Nákupní objednávky

    • Nákupní faktury

    • Nákupní dobropisy

    • Obchodní smlouvy

  • S využitím agendy došlých dokladÅÆ docílíte automatizace příchozích e-mailÅÆ z doklady přímo do Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vaše fakturantka tak nebude muset přecházet mezi systémem a mailem, ale bude mít všechny potřebné informace od dodavatelÅÆ na jednom místě.

  • V případě potřeby klienta lze připravit po předchozí analýze individuální work flow.

​

Nákupní žádanky

 

Nákupní žádanku může žadatel vytvořit na PC, mobilu, tabletu.

​

Žadatel nemusí znát detaily nákupu (dodavatele, katalogové číslo apod.). Stačí jen specifikace požadavku na nákup.

 

Nákupčí kompletuje žádanky a seskupuje podle dodavatele.

Schvalování probíhá formou notifikačních e-mailÅÆ odkudkoliv a komukoliv kdo se účastní schvalovacího procesu.

 

K žádance je možné přidat libovolné přílohy.

Online nƔkup
ŽÔdanky
Nákupní objednávky

​

Schvalování objednávek může probíhat samostatně nebo ze žádanek.

​

Objednávka se do schvalování odešle jedním klikem v Microsoft Dynamics 365 Business Central.

 

Jednotlivý schvalovatelé spolu mohou o objednávce komunikovat v rámci nFlow.

 

Schvalovatelé i nákupčí vidí celý proces schvalování a

  • kdo schvaloval

  • Kdo aktuálně schvaluje

  • Kdo bude dále schvalovat

 

Schvalovací proces i stanoviska jsou evidovány v protokolu o schválení.

​

Součástí schvalování jsou libovolné přílohy, které mohou schvalovatelé zobrazovat nebo přidávat.

ProdejnĆ­ TV s plochou obrazovkou
ObjednƔvky
Nákupní doklady od dodavatele

​

nFlow umožňuje schvalování dokladÅÆ zaslaných od dodavatele včetně evidence došlých dokladÅÆ

  • Nákupní faktury

  • Nákupní dobropisy

  • Nákupní zálohy

​

Stačí si zajistit emailovou adresu na kterou budou dodavatelé posílat doklady a zbytek zajistí nFlow.

 

nFlow umožňuje předat PDF doklad k automatickému vytěžení dat do služby Kofax.

 

Proces je automatizovaný. Vyžaduje jen revizi odpovědného zaměstnance před odesláním ke schválení.

 

Objednávka se do schvalování odešle jedním klikem v Microsoft Dynamics 365 Business Central.

 

Jednotlivý schvalovatelé spolu mohou o objednávce komunikovat v rámci nFlow.

 

Schvalovatelé i nákupčí vidí celý proces schvalování a informace kdo schvaloval, kdo aktuálně schvaluje a kdo bude dále schvalovat.

 

Schvalovací proces i stanoviska jsou evidovány v protokolu o schválení.

 

Součástí schvalování jsou libovolné přílohy, které mohou schvalovatelé zobrazovat nebo přidávat.

Pracovnƭ mƔma
NƔkupnƭ dodkady

Obchodní smlouvy

 

Týmové řešení obchodních smluv.

​

Od vzniku potřeby na vytvoření nové smlouvy až po její finalizaci a podpis můžou účastníci týmově připravovat, editovat a revidovat smlouvu.

 

O evidenci verzí se stará přímo Microsoft Word

 

nFlow umožňuje identifikaci týmu odpovědného za přípravu a akceptaci smlouvy.

MĆ­stnĆ­ obchodnĆ­ partneři
ObchodnĆ­ smlouvy

©2019 by Navitec systems s.r.o.

bottom of page