Microsoft SharePoint

Základem úspěchu každé organizace je zajištění kvalitního sdílení informací mezi pracovníky.

Pro naplnění této potřeby budujeme našim zákazníkům výkonné a rozsáhlé intranetové portály, které při snadném ovládání napomáhají pracovníkům velmi rychle najít nebo poskytnout důležité informace.

Obrovským přínosem pro uživatele jsou nástroje vyhledávání, které fulltextově prohledávají nejen celý portál včetně metadat, ale případně i další externí datové zdroje. Pomáhají také uživatelům efektivně zpracovat výsledky vyhledávání pomocí filtrování, našeptávání a dalších moderních funkcí vyhledávání.

Vyladíme Vám procesy s dokumenty

    • Vaši zaměstnanci získají přístup k aktuálním informacím a verzím dokumentů ve společnosti
    • Vaše dokumenty už nebudou uloženy na lokálních discích uživatelů, veškerá dokumentace bude centralizovaná a jednotná
    • Vaši zaměstnanci budou moci mezi sebou efektivně sdílet informace/dokumenty a to i mezi různými firemními lokacemi
    • K dokumentům získáte přístup také z mobilních zařízení
    • Vždy budete mít k dispozici aktuální verzi dokumentu. Předání dokumentu e-mailem nebo na papíře mnohdy způsobuje zastarání aktuálnosti dokumentu
    • Vaše procesy budou řízeny automatizovanými pracovními postupy na úrovni konkrétních úkolů s daným termínem a se zajištěnou eskalací
    • Nebude docházet k tomu, že se dokument ztratí/odstraní bez možnosti obnovení

Co přináší Microsoft SharePoint od Navitec systems?

  • Jednoduchý přístup do systému prostřednictvím webového prohlížeče. Používat jej lze v libovolném internetovém prohlížeči s podporou skriptování.
  • Evidenci a klasifikaci dokumentů do kategorií a typů, zařazení pod konkrétní oddělení, činnosti, projekty atd.
  • Autorizaci/schvalování dokumentů v rámci přednastavených workflow (pracovních postupů) či volitelné autorizace. Prostřednictvím pracovních postupů jsou dokumenty směrovány napříč společností ke správným rukám.
  • Archiv společnosti, tedy dokladů, které již klasifikací a workflow procesem prošly a byly případně dále zpracovány, připomínkovány, přezkoumány.
  • Dodavatelé a zákazníci mají přístup, ke svým dokumentům. S pomocí sdílení webu můžete Vašim zákazníkům/dodavatelům zpřístupnit jejich doklady a dokumenty (smlouvy, faktury, objednávky, apod.)
  • Online reporting dostupný z internetového prohlížeče. Nástroj reporting services, který je integrovaný do SharePointu Vám zajistí potřebné informace ať už ze SharePointu tak z Microsoft Dynamics NAV a CRM. Budete tak mít informace o hospodaření Vaší společnosti dostupné i na cestách.
  • Využití sociálních sítí. Budete moct sdílet nápady, nacházet odpovědi a sledovat, na čem pracují vaší kolegové, pomocí nových funkcí pro sociální sítě, které jsou dostupné v celém SharePointu.
  • Sdílení vlastního obsahu. Pomocí několika jednoduchých kliknutí můžete z kterékoli aplikace Office publikovat obsah na SharePointu a sdílet ho s lidmi v rámci vaší organizace i mimo ni.
  • Neustálé propojení členů týmu. Za pár minut zvládnete sestavit nový týmový web, sledovat poznámky ze schůzek a dát dohromady na jedno místo všechny týmové e-maily a dokumenty.
  • Exporty dat. SharePoint podporuje exporty do všech obvyklých formátů (excel, word, pdf)
  • Notifikace uživatelů vztahující se k akcím v rámci workflow, při nečinnosti atd.
  • Autentizace uživatelů. Seznam uživatelů je vytvářen použitím záznamů ze seznamu doménových uživatelů.